مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ


seo منفی چه میباشد؟! به چه شکل می‌قدرت متوجه زخم بهینه سازی منفی شد؟به وسیله ویرلن

 

مسلما برای شما هم پیش آمده میباشد که شاهد افت جايگاه تارنما خویش در جستجوی گوگل باشید و احساس فرمایید که ممکن میباشد رقبا سبب آن گردیده باشند!

در‌این نوشته‌ی‌علمی ، ما قصد داریم تا بر روی روند تشخیص اینکه آیا شما متاثر از تکنیک های بهینه سازی منفی بوده اید یا این که نه، تمرکز کنیم، با ویرلن یار باشید؛

وقتی که طبق مسیر پایین گام بر می‌دارید تا تشخیص دهید چه اتفاقی افتاده میباشد، می بایست صادقانه از خویش بپرسید که آیا این کاهش درجه به انگیزه اقدامات خویش شما بوده میباشد یا این که حقیقتاً فردی علیه شما کار می نماید.


بهینه سازی منفی چه چیزی است؟
در برخی موردها رقبای ناجوانمرد، برای ضربه زدن به درجه وب سایت شما در جستجوی گوگل از طریق های متعدد به کار گیری میکنند! به‌این شیوه ها seo منفی گفته می‌شود و شناخت شما با این مسئله بسیار اصلی میباشد، چون قادر است به شما یاری دهد که جلوی آن را بگیرید و بهینه سازی منفی منجر افت سکو شما نشود.

 

ولی این تمایزی اساسی میباشد؛ افت نخستین شما فرضاٌ می‌تواند  سئو در مشهد   به وسیله فردی فرنگی باشد، در حالی که ممکن میباشد به صورت تصادفی ایندکس نشدن مطالب شما باشد، یا این که رد کردن مسیرهای ضروری در robots.txt یا این که داشتن یک plug-in حاد در وردپرس که به صورت ناگهانی مجموع مطالب شما‌را با پارامترهای کوئری و کانونیزاسیون نامناسب انتشار کرده‌باشد.

 

 

برای آنالیز seo منفی به چه ابزار هایی نیاز دارید؟
یک مرورگر با دسترسی به Google و Bing برای یافت کردن محتوا.
دسترسی به وب لاگ های نپخته تان برای آنالیز محتوا و سیگنال های هر استفاده کننده.
Google Analytics برای چک محتوا و سیگنال های یوزرها
Google Console برای نظارت محتوا، لینک و پیوند ها و سیگنال های یوزرها.
Bing Webmaster Tools برای محاسبه محتوا، لینک و پیوند ها و سیگنال های یوزرها.
یک ابزار تجزیه و نظارت پیوند برای مشاهده داده ی پیوند های داخلی و بک لینک و پیوند های دریافتی.
یک ابزار خزنده و فنی برای چک محتوا و سیگنال های یوزرها.
یک ابزار بهینه سازی برای آنالیز سرقت محتوا .
 

بیایید از روش ابزارها و سناریوهای متفاوت پیش برویم تا معین کنیم که آیا شما به وسیله seo منفی مصدوم اید یا این که تنها متاثر از یک خطا بوده میباشد.

 

Google و Bing با وب سایت اینجانب چه‌گونه خلق و خوی می نمایند؟


یکی‌از بی آلایش ترین اقداماتی که می بایست انجام دهید این میباشد که آنالیز نمایید ،Google و Bing با وبسایت شما به چه شکل کردار می نمایند.

اینجانب دوست دارم از هر دو موتور کاوش در هر چک ام به کارگیری کنم چون آن‌ها عکس العمل های متفاوتی دارا هستند، که به اینجانب یاری می نماید تخت گاز یک اختلال را تشخیص دهم. ما پیرو چه چیزی هستیم ؟

 

در گوگل نشانی وبسایت خویش را بدین شکل وارد فرمائید؛ site:yourdomain.com  هر دو موتور لیستی از صفحه های را از دامنه شما ، در یک ترتیب دورازشوخی و سختگیرانه بر طبق اهمیت دسته بندی می نمایند.

آیا صفحه ها شما گم گردیده اند؟ درحالی که شما انتظار داشتید با دقت به ارزششان آنان را در کاوش ملاحظه کنید؟

به کد منبع و موقعیت robots.txt صفحاتی که می‌خواهید تحلیل فرمایید ، نگاهی بیاندازید.

صفحه های افت درجه داشته اند؟ در صورتی برگه اساسی (index) در بخش بالای تارنما نمایان نشود، احتمالا یک مشکلی وجود داراست. جدیداً ما با انجام این نظارت معمولی، متوجه شدیم که نشانی URL آیتم نظرمان ، ورقه گزینه نظرمان را به ورقه ای که ۳۰۱ آن را به عقب هدایت می‌کرد، هدایت میکرد. گوگل رنک این برگه از تارنما را کاهش داده بود .

site: query، ولی Bing این عمل را انجام نداد. این نقص‌ فقط با آن ارزیابی معمولی و نگاهی به برگه مشکوک حل گردیده بود.

آیا صفحاتی وجود دارا هستند که شما تشخیص شان نمی دهید؟ آیا این صفحه های مشابه به یک ایراد به وجود آمده در سیستم رئیس محتوای (CMS) شما به حیث می رسند، که سبب ایندکس شدن نامناسب میگردند، یا این که این صفحه های سوای قضیه و اسپم می‌باشند؟ اولین احتمالا یک نادرست از طرف شما بوده میباشد؛ ولی دومین احتمالا یک حمله میباشد.

چندین پرس و جوی‌بار مارک انجام دهید. برای site:yourdomain.com دامنه و بقیه لغت ها دوست داستنی یا این که معمولی مربوط به اسم تجاری تان کاوش  فرمائید. آیا به صورت ناگهانی بر طبق آن ها رنک نمی گردید ؟ در شرایطی‌که خیر، آیا پیش از اینً هم با هر سیرتکامل حاصل مشکوکی روبرو گردیده بودید؟

 

بلاگ های ناپخته

داشتن دسترسی به وب لاگ های ناپخته تان امری حیاتی میباشد، البته متأسفانه، با اتخاذ بزرگ خیس قانون ها حفاظت از داده های همگانی (GDPR)، به صورت قابل توجهی این عمل خلل خیس شود.

اصلی میباشد که شما بتوانید به پروتکل های اینترنتی (IP) تثبیت گردیده در هر کدام از صفحه های بازدید گردیده در وب سایت تان دسترسی داشته باشید، مخصوصاً صفحاتی که ممکن میباشد کد ردیابی Google Analytics شان را نداشته باشید.

با تجزیه گزارشهای تان، می‌توانید:

IP ها را پیدا فرمایید.  این معین می نماید که آیا به عبارتی مجموعه IP ها در‌پی تضعیف تنظیمات وب سایت شما بوده اند یا این که نه.

زداینده ها (scrapers) را شناسایی فرمائید.  ملاحظه کنید که آیا اسکرپرها محتوا را در کل از فی مابین میبرند یا این که نه؟

مسائل مستلزم برخورد را شناسایی نمائید(response issues). در صورتی شما با تعداد متعددی از مسائل مرتبط با برخورد سرور رو برو می باشید که انتظار نداشتید آنها‌را ببینید، در حال حاضر آنان را خواهید روءیت کرد.

اکثری از مسائل را می اقتدار حل کرد اگر که شما دسترسی و تصمیم به تجزیه سیاهه های مرتبط با الگوهایتان داشته باشید. زمانبر میباشد البته قیمت انجام دادن را داراست.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت: 20:22


در نوشته‌ی‌علمی‌های قبلی به آنالیز اهمیت چک تارنما پرداختیم  بهترين سئو كار  و یکی‌از مهم‌ترین ابزارهای این فعالیت، یعنی گوگل آنالیتیکس را معرفی کردیم. درین نوشته‌ی‌علمی به آنالیز دیدنی‌ترین قسمت این ابزار می پردازیم. گزارش Audience در گوگل آنالیتیکس برای وبمسترها جذابیت اکثری داراست. آن ها از روش این گزارش می توانند مخاطبان خویش را بشناسند و این آشنایی را در سیاست‌گذاری‌های خویش به فعالیت ببرند.

چنان که میدانید بعدازظهر حاضر را زمانه انقلاب مشتری می داند‌اند. آشنایی بیشتر از مشتری و رابطه بهتر با وی به عنصر رقابتی اساسی در بازار امروز تبدیل شده‌است.

خیلی مهم نیست یک مغازه اینترنتی دارید یا این که یک سایت محتوامحور، یوزرها وب سایت مشتری‌های شما می‌باشند. بایستی آنان را به خیر بشناسید. گوکل آنالیتیکس داده‌های ما یحتاج را در اختیارتان قرار میدهد. از سن و جنسیت تا قضیه عشق‌مندی‌های یوزرها را درین ابزار میتوانید نظارت نمائید. این داده‌ها شمارا در رسم پرسونای کاربر کمک می‌نماید.

در‌حالتی که می خواهید فعالیت با این ابزار به طور بدون نقص خاطر بگیرید و مخاطبان وبسایت‌تان را بهتر بشناسید، با ما همپا باشید.

بیشتر بخوانید :  یادگرفتن بی نقص گزارش Behavior در گوگل آنالیتیکس
نصیب Overview یا این که مشاهده کرد کلی از گزارش Audience در گوگل آنالیتیکس


مانند همگی گزارش‌های دیگر، گزارش Audience در گوگل آنالیتیکس نیز یک قسمت روئت کرد کلی دارااست. درین بخش، یکی از محرمانه داده ها کلی در رابطه مخاطبان به دست می آورید. میتوانید یک برهه زمانی را تعیین و با به کارگیری از آیتم Compare to آن را با یک زمان دیگر مقایسه نمائید.

در‌این بخش به طور پیش‌فرض داده ها مرتبط با متریک Users اکران داده می شود. شما میتوانید این متریک را تغییر‌و تحول دهید، آن را با میزان دیگری مقایسه نمایید یا این که معیارها را در برهه زمانی مد لحاظ خویش محاسبه نمایید.

در‌این شیت آیتم دیگری نیز مشاهده میکنید با تیتر Add a Segment که با به کارگیری از آن نوع ترافیک مشخص و معلوم می‌گردد. به عنوان مثال می توانید گزینش فرمائید داده‌های مرتبط با یوزرها گوشی اکران داده گردد.

در بخش سمت راست کاغذ، یک نمودار دایره‌ای صورت با رنگ‌های سبز و آبی‌رنگ چشم می‌گردد. رنگ آبی رنگ نشان‌دهنده یوزرها تازه و رنگ سبز نشان‌دهنده یوزرها بازگشتی یا این که بامسئولیت میباشد.

در بخش تحت ورقه نیز جدولی از داده ها مرتبط با لهجه، سرزمین، مرورگر و … یوزرها به دست میاورید. این داده ها در قسمت‌های دیگر گزارش Audience در گوگل آنالیتیکس جزئی‌خیس نظارت می گردند.

Active Users یا این که یوزرها فعال


با کلیک روی این آیتم، نموداری از یوزرها فعال را مشاهده میکنید. در بخش بالای نمودار می توانید مقطع متبوع خویش را فی مابین یک، هفت، چهارده و بیست و هشت روز گزینش فرمائید.

Lifetime Value یا این که قیمت یوزرها در گوگل آنالیتیکس


این نصیب از گزارش Audience در گوگل آنالیتیکس ارزشی را که یوزرها برای‌تان ساخت‌و‌ساز کرده‌اند ارزیابی می‌نماید. گزارش به طور پیش‌فرض روی واحد سنجش Revenue per user یا این که بها دنیوی به ازای هر استفاده کننده تهیه شده‌است. میتوانید این میزان را تغییر‌و تحول دهید و به عنوان مثال بها یوزرها را بر طبق وصال به هدف ها بسنجید.

این گزارش بر طبق مقطع ۹۰ روزه ارائه می‌گردد که می توانید آن را به دلخواه خویش تغییر تحول دهید.

در نصیب زیر برگه نیز ترافیک تحلیل می شود. جزئیات مرتبط با ترافیک وبسایت در گزارش Acquisition گوگل آنالیتیکس ارزیابی می گردد. اهمیت ترافیک درین نصیب این میباشد که می توانید تشخیص بدهید ارزشمند‌ترین یوزرها از کجا به تارنما‌تان آمده‌اند.

Cohort Analysis در گزارش Audience در گوگل آنالیتیکس


این بخش از گزارش Audience در گوگل آنالیتیکس نشان میدهد تا چه حد در جذب مخاطبان چیره بوده‌اید.

معیاری که به طور پیش‌فرض درین نصیب تهیه گردیده User retention یا این که مراقبت استفاده کننده میباشد.

نمودار این بخش داده ها مهمی را ارائه میدهد. با به کار گیری از این نمودار می توانید مشاهده کنید یک سری درصد از یوزرها بعد از او‌لین بازدید مجدد به تارنما برگشته‌اند.

بیشتر بخوانید :  فراگیری عمل با گزارش Conversions در گوگل آنالیتیکس
User Explorer در گوگل آنالیتیکس


گزارش Audience در گوگل آنالیتیکس برای هر مخاطب فعال یک آیدی در لحاظ میگیرد و خوی او‌را در وب سایت زیر لحاظ می گیرد. در‌این بخش می توانید مشاهده کنید یوزرها از چه صفحاتی در تارنما بازدید کرده‌اند، چه محصولاتی خریده‌اند یا این که سبب کامل شدن چه اهدافی گردیده‌اند.

با کلیک روی آیدی هرکدام از مخاطبان، داده ها جزئی شیوه کوشش آن ها روی وبسایت معین میگردد.

Demographic یا این که جمعیت‌شناسی


در‌این نصیب با مختصات مخاطبان‌تان آشنا می شوید. خانم می‌باشند یا این که آقا؟ یک‌سری سال دارا‌هستند؟ مسئله‌های عشق‌مندی‌شان چه می باشد؟

داده ها این قسمت از گزارش Audience در گوگل آنالیتیکس به طور Overview یا این که کلی نیز اکران داده میشود. با کلیک روی آیتم‌های Gender و Age می توانید نمودارها را به طور منقطع ببینید.

 قسمت Interests یا این که عشق و علاقه‌مندی‌ها


در‌این بخش عشق‌مندی‌های مخاطبان را مشاهده میکنید.

داده ها این قسمت به شدت برای وبسایت‌های محتوامحور موءثر میباشد. در صورتی‌که وب سایت‌تان محتوامحور هم وجود ندارد، ممکن میباشد تصمیم داشته باشید برای آن بلاگی فعال سازی فرمایید.

میتوانید محاسبه نمائید یوزرها به چه نوع مطالبی عشق و علاقه بیشتری دارا‌هستند و در به عبارتی قضیه برای‌شان ساخت و ساز محتوا نمائید.

فرض کنیم یک وبسایت ماشین کرایه ای هواپیمایی دارید. گزارش Audience در گوگل آنالیتیکس نشان می دهد درصد بالایی از یوزرها وبسایت به مطالب ورزشی عشق‌مند میباشند. یک تصمیم خوب می تواند این باشد که مقاله‌ها توریسم وب لاگ تارنما را بر این شالوده با صرفه‌سازی فرمایید. از رویدادهای ورزشی در شهرهای توریستی مقاله بنویسید. یا این که برای مثال شایسته ترین شهرهای عالم برای انجام ورزش‌های زمستانی را معرفی فرمائید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترين سئو كار , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 207 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 18:45


پباده سازی تجربه کاربری چه‌طور انجام می‌گردد؟


تا این جا با مضمون‌ تجربه کاربری آشنا شدید. درحال حاضر میخواهیم  سئو در مشهد   ببینیم فرآیند پباده سازی تجربه کاربری یا این که UX چه است . حتما اولی مرحله آشنایی یوزرها میباشد. برای مثال یک وبسایت را در لحاظ بگیرید. پیش از آغاز به پباده سازی، نخست بایستی بدانیم مخاطبان غرض ما چه افرادی میباشند. این فعالیت را با عده‌آوری داده‌های آماری و رصد مخاطبان به طور آنلاین انجام می دهیم.

بعد از شناسایی مخاطبان بالفعل و بالقوه، آن ها را مبتنی بر رفتارها و نیازهایشان دسته‌بندی میکنیم و تیم‌هایی را که برایمان حق تقدم دارا هستند معلوم میکنیم.

بعد به نمایندگی از هر تیم یک پرسونا میسازیم. پرسونا یعنی یک شخصیت خیالی که نماینده خصوصیت‌های یوزرها هر تیم میباشد. ویژگی ها هر پرسونا در قالب شناسنامه کاربری تدوین می‌گردد.

در مرحله بعد از آن سناریوهای کاربری بر طبق هر مورد از پرسوناها پباده سازی می گردد. بدین ترتیب، روندها و جریان‌های کاربری بر پایه ی نیازها و کردار مخاطبان پباده سازی می‌گردد.

در مرحله انتها ساختار کلی صفحه ها وب سایت مبنی بر داده‌های به دست آمده پباده سازی می شود.

تفاوت UI با UX چه میباشد ؟


این دو اصطلاح گهگاه به نادرست به مکان هم به فعالیت می روند. ولی همان گونه که تا این جا متوجه شدید، UI یا این که رابط کاربری زیرمجموعه UX میباشد.

UI به امکان به کار گیری متاع از سوی یوزرها میپردازد و UX به تجربه و حسی که یوزرها از مال می گیرند.

برای داشتن تجربه کاربری خوب، می بایست رابط کاربری خیر پباده سازی خواهد شد. یکی‌از معیارهای اصلی در ساخت و ساز تجربه کاربری خوشایند، کاربری آسوده میباشد. نمونه ساخت سایت را در لحاظ بگیرید. فرض نمائید یوزرها وارد سایتی شوند که پباده سازی و منوهای پیچیده‌ای داراست. نمی‌توانند نکات گزینه نظرشان را پیدا نمایند، طبیعتا احساس بدی پیدا می‌نمایند و شم بد معادل میباشد زبده کاربری بد.

بیشتر بخوانید :  گونه های سیستم های مدیر محتوا
با مضمون‌ تجربه کاربری آشنا شدیم و فرآیند آن را چک کردیم. اکنون که می دانید UX چه است مجدد به تولیدات و به ویژه وب سایت‌های آیتم عشق‌تان اعتنا فرمایید و کارایی نمایید نقاط ضعف و قوت آنها را تشخیص دهید. هر کسب‌وکاری که داشته باشید، رعایت اصول پباده سازی تجربه کاربری یا این که دستکم اعتنا به آنها، اثر گذار خواهد بود. در شرایطی که بتوانید تجربه کاربری خیر رقم بزنید، بازدیدکننده‌ها و مشتریان بالقوه، به یوزرها مستمر و مشتریان با مسئولیت تبدیل میگردند. در غایت این مقصود همگی کسب‌وکارها میباشد. اعتنا داشته باشید که تجربه کاربری روی seo وب سایت نیز اثر گذار میباشد. سایتی که ux خیر داشته باشد، یوزرها بیشتری را به خویش جذب خواهد کرد؛ هر چه یوزرها رضایت بیشتری داشته باشند، موتور جست‌وجو هم عشق بیشتری به تارنما نشان خواهد اعطا کرد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 18:36


ارتقا بازه ماندگاری در وب سایت وقتی که الگوریتم پنگوئن گوگل بر روی فعالیت آمد آیتم اعتنا قرار گرفت ، به نحوی که‌این ارتقا بازه ماندگاری در تارنما ضمن دوستداشتنی نشان دادن وبسایت ، بهترین سئو کار کاهش نرخ گریزو فرار یا این که به عبارتی Bounce Rate را به همدم دارااست ، این استدلال اساسی تاثیر بسیار مثبتی در بهینه سازی وب سایت دارااست و مسلما از نگاه گوگل نیز مثبت محاسبه می‌شود.

نحوه های ارتقاء مقطع ماندگاری در تارنما
ارتقاء بازه زمانی ماندگاری در تارنما با به کارگیری از مطالب جالب که بیشتر به خلاقیت مولف مربوط میشود یک کدام از چاره های ارتقا برهه زمانی ماندگاری در تارنما محسوب می‌شود.

نوشته یا این که ورقه ای که قرار میباشد استفاده کننده را به برهه زمانی بیشتری در وب سایت نگه دارااست دست کم تعدادی چاره و استاندارد دارااست :

1. محتوایی استفاده کننده را جذب می نماید که دست اولیه و کیفیت بالا باشد. محتوای نسخه برداری ضمن به عمل پرت کردن جریمه های الگوریتم پاندا مرتبه تارنما شما‌را به شدت کاهش می‌دهد.

2. برای بهتر کردن و جالب شدن نوشته ها بهتر میباشد از تصاویر استعمال نمائید؛ به کار گیری از عکس ، مطالب را دلپذیرتر خواهد کرد، به کارگیری از تصاویر دیدنی و باکیفیت در عین هم اکنون دارنده پیام و ارائه مضمون‌ بصری مرتبط با محتوا

3. به کار گیری از تصاویر و رسانه های تولیدی خیر نسخه برداری و به کارگیری از تصاویر اینترنتی تکراری

4. عدم به کارگیری از محتوای نادر قیمت و مالامال حرفی در یک سطر

5. به کارگیری از تیتر جالب در آستانه هر سطر

6. خلاقیت در تایپ کردن به گونه ای که استفاده کننده احساس قرائت یک کتاب داستان با آن دست دهد

7. محتوا بایستی دارنده نمایش و موضوعی ادامه دار باشد که استفاده کننده را عشق و علاقه مند به ادامه تلاوت نماید.

8. به کار گیری از محتوی مالتی مدیا مانند فیلم و صوت

9. به کارگیری از اینفوگرافیک های جالب و مفهومی

10. منفعت بردن از یک سیستم حیث خواهی ( ایده ها یوزرها ) جهت تعامل بیشتر مخاطب و نقش داشتن در تارنما، قسمت ایده ها یوزرها را در وب سایت فعال فرمایید، بگذارید استفاده کننده لحاظ خویش را بگوید، این عمل خیر فقط سبب ساز ماندگاری مخاطب در وبسایت می‌شود بلکه یوزرها دیگر را برای مطالعه ایده ها تشویق خواهد کرد. پس مدت ماندگاری در وب سایت به راحتی بیشتر شود.

11. شناسایی نیاز یوزرها و مردمی که با آنان زندگی میکنید.

12. لینک و پیوند دهی داخلی ، این قابلیت و امکان استفاده کننده را به صفحه های دیگر آشنا و سبب ارتقا ترافیک داخلی همینطور صفحه های دیگر شود؛ بهتر میباشد برای نگه داشتن مخاطب در وب سایت به آن داده ها بیشتری را با لینک و پیوند داخلی به مطالب دارای ربط بدهید، اینکار منجر می‌گردد استفاده کننده در وب سایت بازه بیشتری را بگذراند. مثال عالی آن وبسایت ویکی پدیا میباشد.

13. به کار گیری از کدنویسی باصرفه و استاندارد ، سود بردن از ساخت سایت سریع و بی آلایش

14. به کارگیری از امکان AMP جهت بالابردن برهه زمانی دسترسی به تارنما و در ازا دسترسی سریع خیس به محتوای شیت

خاطرتان باشد شایسته ترین فیض را هنگامی می‌گیرید که شایسته ترین محتوا را ایجاد و در سایتتان درج فرمائید، در واقعیت رده و مرتبه شما در گوگل رابطه بسیار متعددی با محتوای غیر تکراری و الگوریتم پاندا داراست.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 21:05


مبانی درست ایجاد محتوا مبنی بر اصول seo
ساخت و ساز محتوا نقش مهمی در استراتژی seo شما ایفا می نماید. سئو در مشهد ساخت محتوا بر پایه ی اصول seo تکنیکی میباشد که در آن محتوای منحصربه‌فرد و کیفیت عالی ساخت گردیده که مطلوب با معیارهای جستجوی به مراد بالا بردن مرتبه در نتیجه ها موتور کاوش انجام میشود.

ساخت و ساز محتوا مبتنی بر اصول seo یک دانش در یافت کردن توازن ایده آل دربین چگالی کلمه ها کلیدی و متن دیدنی میباشد.

آیا شما ایجاد محتوا مبتنی بر اصول بهینه سازی به کارگیری می‌کنید؟ در صورتی خیر، در اینجا برخی از ضوابط اصلی در هنگام ایجاد محتوای اثر گذار نظارت میشود.

تحقیق در رابطه کلید کلمه
پیش از اینکه شما استارت به تایپ کردن محتوای اثرگذار برای seo تارنما نمائید، در آغاز بایستی عبارات کلیدی و کلمات کلیدی را در وبسایت خویش قرار دهید. کلیدواژه هایی را پیدا نمایید که مرتبط با کسب و فعالیت شما می‌باشند و مقدار قابل توجهی از وسعت کاوش را به خویش تخصیص داده اند.

محتوای بیشتر = درجه بندی فراتر
موتورهای کاوش محتوا را دوست دارا هستند. زمانی که روباتهایشان صفحه های را تحت و رو می نمایند، آن‌ها آنچه در باب این کاغذ وجود دارااست را شعور می نمایند و فهم محتوا بیشتر seo بهتر و مجال بیشتر را به جايگاه فراتر می‌دهد. مدام عملکرد نمایید دست کم 250 واژه در هر برگه بنویسید.

اجتناب از محتوای تکراری
گوگل محتوای تکراری را تحت عنوان یک مبادرت فریبنده می بیند و در برخی مورد ها حتی قادر است وبسایت شمارا از حاصل جستجوی خویش حذف نماید. مدام مطالب منحصربه‌فرد و کیفیت بالا را برای هر ورقه بنویسید تا بتوانید از هر سیرتکامل ایراد احتمالی خودداری نمایید.

محتوای وبسایت رابطه و مورد تارنما را برای موتورهای کاوش مشخص و معلوم می نماید ، مزایای تایپ کردن محتوای کیفیت بالا میتواند زیاد باشد.

موتورهای کاوش خیر فقط بابت ساخت محتوا مبتنی بر اصول seo شمارا تشویق می نمایند بلکه اشخاص و تارنما ها نیز به شما لینک و پیوند خواهند بخشید ، این بک لینک و پیوند ها در حاصل کاوش به شما یاری متعددی می نماید، برای پیروزی در بهینه سازی وب سایت بایستی عمل خویش را برای تایپ کردن محتوای کافی انجام دهید.

شما می‌خواهید به موتورهای کاوش نشان دهند تارنما شما فعال میباشد. پس محتوای باکیفیت ایجاد فرمائید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 20:53

 
چه وقتی یک مقاله برای نشر مهیا میباشد؟  سئو در مشهد  یک خط باریک در میان یک مقاله خوب و یک مقاله عالی وجود دارااست؛ ولی خصوصیت های یک مقاله پیش از نشر چه می باشد؟
 
در صورتی میخواهید ، میتوانید بی وقفه بنویسید و حتی آن را بهبود ببخشید و پیشرفت نمائید ولی چه وقتی یک پست خوب میباشد؟ درین پست وب لاگ ، اینجانب یک بررسی لیست مهیا کرده ام تا به شما یاری کنم تصمیم بگیرید که چه موقع دکمه نشر را بزنید!
 
فهرست عنوان ها
آیا مقاله شما به اندازه کافی طولانی میباشد؟
آیا مقاله شما عاری از مشکلات فرمان گویش میباشد؟
آیا مقاله شما قابل قرائت میباشد؟
آیا مقاله شما seo نیکی داراست؟
آیا پیام شما در مقاله روشن میباشد؟
پیوند های داخلی اضافه کردید؟
خوب ، مقاله شما کی فراهم میباشد؟
آیا مقاله شما به اندازه کافی طولانی میباشد؟
یک پست می بایست دستکم 300 کلمه و واژه داشته باشد. چنانچه پست هایی بنویسید که کوتاه می باشند ، مرتبه بندی مشقت برای آن پست در موتورهای کاوش پیشبینی می‌گردد.
 
کلاً ، پست های طولانی اقبال بیشتری برای مرتبه بندی دارا‌هستند، با این درحال حاضر ، پست های طولانی همینطور به مهارت تایپ کردن حاذق نیاز دارا هستند؛ خوب در صورتیکه پست شما بیش تر از 300 کلمه و واژه میباشد؟ پس مجاورت شدید به تکثیر آن البته هنوز چیزهای دیگری می‌باشد که بایستی در رابطه خصوصیت های یک مقاله پیش از تکثیر بیاموزید.
 
آیا مقاله شما عاری از خطاها امر لهجه میباشد؟
پیش از نشر ، مدام ایرادات امر گویش را محاسبه نمایید. بگذارید فرد دیگری نوشته شمارا تحقیق کند.
 
آیا مقاله شما قابل قرائت میباشد؟
قرائت از روی شیت اکران می‌تواند طاقت فرسا باشد ، بدین ترتیب در حالتی که می‌خواهید اشخاص پست وب لاگ شما‌را بخوانند و فهم و شعور نمایند ، می بایست تلاوت آن سهل باشد . این دستور سبب ساز می‌شود بازدید کنندگان بیشتری بازگردند و نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید. قرائت سهل وآسان بدین مفهوم میباشد که شما از جمله‌ها نسبتاً کوتاه ، گزاره های پر‌نور و عبارات قابل فهم و شعور تری استعمال میکنید.
 
آیا مقاله شما بهینه سازی نیکی دارااست؟
پیش از نشر مقاله خویش ، مدام بایستی اطمینان نتیجه ها نمائید که از دید بهینه سازی سازگار میباشد.
 
پیش از سئو پست ، مسلماً در تعیین کلید کلمه تمرکز همت نمائید. seo مقاله برای واژه و کلمه کلیدی که هیچکس در جستجوی آن وجود ندارد ، باعث به ترافیک متعددی نخواهد شد.
 
آیا پیام شما در مقاله شفاف میباشد؟
چرا این مقاله را نوشتید؟ می‌خواهید خوانندگانتان پس از قرائت متن شما چه چیزی بدانند یا این که انجام دهند؟ غرض از نشر این مقاله در وب لاگ شما بایستی پر‌نور باشد. پیام پست وب لاگ شما ، چیزی که میخواهید برای خواننده‌گان خویش بگویید می بایست پر‌نور باشد. در زمینه ی مقصود تصور کنید ، درباره ی پیام خویش تصور کنید و یک توشه دیگر پست وب لاگ خویش را بخوانید. پیام شما روشن میباشد؟ آیا خواننده‌گان آن پیام را خواهند فهمید؟ در حالتی‌که مطمئن نیستید ، بگذارید فرد دیگری پست بلاگ شما‌را بخواند. از آنان بپرسید!
 
لینک و پیوند های داخلی اضافه کردید؟
در شرایطی‌که اشخاصی پست شما‌را دوست دارا‌هستند ، بایستی از مجال کافی برای پیمایش در پستهای عالی شبیه برخوردار باشند. قطعاً به پستهایی که آیتم عشق آنهاست لینک دهید. شاید در درحال حاضر فروش بعضی محصول ها فوق العاده در وبسایت خویش باشید. مطلقاً به آن صفحه ها متاع لینک و پیوند داخلی اضافه فرمایید! برای مثال ما میخواهیم علاقمندانی که نیاز به بهینه سازی ماهر دارا‌هستند بدانند ما seo وبسایت انجام میدهیم پس آن را به ورقه این زمینه لینک و پیوند می‌کنیم.
 
خوب ، مقاله شما کی مهیا میباشد؟
در حالتی‌که کمال گرا باشید ، پست وب لاگ شما هیچ وقت مهیا نخواهد شد. شما مدام می‌توانید بهبود و ترفند بزنید تا مقداری بهتر خواهد شد. و حتی پس از نشر می‌توانید اصلاحات و ترفندهای کوچکی (یا این که بزرگتر) انجام دهید.
مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت: 21:52


در دنیای امروزی و جدید از محتوا به یار تغییرات الگوریتمی گوگل نظیر Panda ،Rankbrain Penguin و Hummingbird، seo کلاه سپید صرفا روش برای پیشرفت سئو در مشهد میباشد.

انجام seo کلاه سپید به‌این معنا میباشد که مراحل seo تارنما شما آیتم تایید مقررات گوگل و بقیه موتورهای کاوش میباشد.

تمجید بهینه سازی کلاه سپید چه می باشد؟
به لهجه بی آلایش، به کارگیری از تکنیک هایی که تضمین می نماید وبسایت شما به نیکی فعالیت نماید، یعنی استراتژی seo وبسایت خویش را طبق مقررات موتور های کاوش پیش ببرید. به بهینه سازی و سئو کلاه سپید در انگلیسی White Hat بهینه سازی یا این که White-Hat بهینه سازی گفته می‌شود.

تاکتیک های اشتباه تحت عنوان بهینه سازی کلاه سیاه شناخته میگردند و دربرگیرنده بخش اعظمی از تکنیک های مرتبط با spamming، مالامال کردن کلید کلمه ها و مورد ها دیگر می باشند.

طرز های بهینه سازی کلاه سپید
از طرف دیگر در بهینه سازی و seo تارنما کلاه سپید از تکنیک های ارگانیک و تایید گردیده گوگل استعمال می توان به نوعی از تجهیزات جانور در یک وب سایت به کار گیری میگردد تا تجربه خیر و خوبی برای استفاده کننده و موتور کاوش ساخت گردد بعضا از این تکنیک ها مشتمل بر موردها تحت می گردد:

ایجاد محتوای متنی
ساخت‌و‌ساز محتوای تصویری و ویدئویی
توضیحات متا
معماری تارنما
تلاش وبسایت

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 21:02


متن خوانا و جالب برای یوزرها
در هر شکل علم بهینه سازی برای ساخت‌و‌ساز رضایت هر چه بیشتر سئو در مشهد  برای یوزرها پدیدآمد. پس پیش از هر چیز اصلی میباشد که وبسایت با این غرض پباده سازی خواهد شد که خدمتی مناسب به مخاطبان ارائه دهد و رضایت آن‌ها را جلب کند. متن هایی که در صفحه های تارنما شما میباشد را به طوری بنویسید که مطالعه آن کاربر را خسته نکند. ساخت محتوا کیفیت بالا ممکن میباشد وقتگیر باشد ولی ارزشش را دارااست چون محتوای خوب به کیفیت تارنما میافزاید. 

متن را از نظر بصری برای کاربر خوانا و جالب نمایید. هر جمله حدود 3 خط داشته باشد. از تصاویر برای جالب خیس کردن محتوا به کار گیری فرمایید. در شکل نیاز کلمه ها و کلمات اصلی را بولد و رنگی نمایید چون دیده مخاطبان به‌دنبال لغات اصلی می‌شود تا بخش های اساسی را مطالعه نمایند و سریع خیس به جواب پرسش خویش برسند. 

 

7. بروزرسانی مطالب سابق

مطالب کهن وبسایت خویش را بروز فرمایید . مقالاتی که در موضوعات متعدد درج نمودید تصحیح فرمایید . این بروزرسانی و اصلاحات در سئوی وب سایت شما بسیار تاثیر داراست . 

 

8. نشانی تارنما ( URL )
هر ورقه از تارنما ها نشانی و ایمیل یا این که به عبارتی URL دارا‌هستند. چنانچه میخواهید یک سایت ماهر داشته باشید نمی توانید اهمیت URL ها را نادیده بگیرید و بایستی URL های مطلوب بهینه سازی  داشته باشید. در حالتی‌که با پنل رئیس تارنما ساز یوتاب عمل میکنید، این قابلیت و امکان برای شما مهیا شده‌است که URL های دلخواه خویش را برای هر کاغذ از سایتتان درج کنید. 

 

9. تاثیر پیوند سازی داخلی در seo
پیوند داخلی لینکی در یک شیت میباشد که به برگه ای دیگر از به عبارتی تارنما داده شده‌است. پیوند سازی داخلی اهمیت متعددی برای جنبش خزنده های موتور کاوش در صفحه های تارنما داراست و مسیر خزنده ها را انتخاب می نماید. همینطور برای ارتقاء بازدید از صفحه ها سایتتان هم تاثیر بسزایی دارااست. در انکر تکست (متنی که لینک و پیوند می‌گردد) از لغت ها کلیدی مربوط به آن شیت ای که قرار میباشد به آن لینک و پیوند دهید به کار گیری فرمائید.

به صورت نمونه در یک مقاله در صورتیکه ناحیه کاری شما طراحی وب سایت میباشد برای ارجاع به برگه خدماتتان، به مکان عبارت "اینجا کلیک نمائید" ، گزاره "ما طیف عظیم ای از سرویس ها طراحی سایت را به شما ارائه می‌دهیم" را بنویسید و بعد از آن سرویس ها طراحی وب سایت را به شیت مربوطه که سرویس ها را در آن شرح داده اید پیوند نمائید. این عمل منجر میشود خزنده ها شیت ای که لینک و پیوند گردیده را با آن کلمه و واژه کلیدی بیشتر بشناسند و واژه و کلمه کلیدی برای آن کاغذ تقویت خواهد شد. نکته حائض اهمیت در لینک و پیوند سازی داخلی این میباشد که به طبع می بایست به جا و دارای ارتباط مصرف شود در غیر این شکل تاثیر منفی بر بهینه سازی سایتتان خواهد داشت.


نکته : همان گونه که در مورد ها seo داخلی ذکر کردیم، هم اکنون مهمترین فاکتور بهینه سازی داخلی استفاده لغات کلیدی مطلوب میباشد. گزینش و به کارگیری از عبارات یا این که لغت ها کلیدی، نیاز به تحقیقاتی داراست که شما قبل از ساخت سایت و آغاز کارتان و در کلیه روند محتواگذاری سایتتان می بایست انجام دهید. در غیر این شکل استعمال ناآگاهانه از هر کلمه و واژه کلیدی که به ذهنتان خطور می نماید نمی تواند شما‌را به موقفیت برساند. 

یافتن عبارات کلیدی مطلوب طریق هایی دارااست که در قسمت آخرین نوشته‌علمی 10 امر seo میتوانید مطالعه فرمائید. همینطور مطالعه نوشته‌علمی تعیین شایسته ترین لغات کلیدی برای seo را به شما سفارش میکنیم تا با گونه های عبارات کلیدی کوتاه و کلمه ها کلیدی بلند و کاربرد های آنها آشنا گردید.

10. معرفی تارنما به گوگل 
مهم‌ترین مرحله فعالیت از شناسیایی وبسایت ما بوسیله گوگل تحت عنوان مهم ترین موتور کاوش هست . همگی وب سایت میزنند تا در سرچ گوگل بالا بیایند و همگی خواستار مرتبه های نخستین لیست کاوش و اکران گوگل می‌باشند . پس در صورتی شما هم از آن دسته از عده ای می‌باشید که‌این قضیه برایتان اهمیت دارااست ، بعداز انجام اصلاحات مایحتاج و درج محتوای مطلوب طبق اصول بالا ، قطعا تارنما و هر کدام از مطالب خویش را به گوگل معرفی کنید . برای این فعالیت نوشته‌ی علمی معرفی تارنما به گوگل را مطالعه فرمایید . این عمل سرعت شناسایی صفحه های وبسایت شما به وسیله گوگل را ارتقاء می‌دهد. 

 

بهینه سازی تکنیکال 
seo تکنیکال (technical سئو) یک کدام از گونه های بهینه سازی میباشد که مانند دو نوع دیگر برای برد در بهینه سازی تارنما اثر گذار میباشد. در زیر به مورد ها مرتبط با seo تکنیکال یا این که فنی اشاره میکنیم : 

 

1. نقشه وبسایت 
نقشه وب سایت (site map) برای دسترسی هر چه بهتر خزنده ها به صفحه ها تارنما شما و شناسایی صفحه ها تازه کاربرد داراست. این روز ها داشتن نقشه وب سایت برای هر سایتی امری ما یحتاج و ضروری میباشد و در بهینه سازی تارنما تاثیرگذار میباشد. درصورتی که با کمپانی طراحی وب سایت یوتاب ساخت سایت انجام داده اید، به صورت اتومات نقشه وب سایت شما فعال میباشد و از این امتیاز برخوردار می‌باشید. 

 

2. دامنه ها 
هر سایت برای این که اکران داده خواهد شد می بایست دامنه داشته باشد. دامنه از کمپانی هایی که فروش دامنه دارا‌هستند خریداری می گردد. خرید دامنه در روند اول ساخت سایت میباشد که فرایند سادگی دارااست البته در تعیین دامنه اعتنا کنید و طبق فراگیری یوتاب پیش بروید.

در صورتی‌که بیش تر از یک دامنه دارید، سفارش می شود یک دامنه را تحت عنوان دامنه مهم گزینش نمایید و در بوستان دامنه قرار دهید. دیگر دامنه ها را هم در انتقال دامنه (ریدایرکت) تثبیت نمائید. به این ترتیب محتوای تکراری برای سایتتان تشخیص داده نمیشود و تاثیر منفی بر بهینه سازی سایتتان نخواهد داشت. همینطور دامنه هایتان را نظارت فرمایید که تنظیماتشان صحیح صورت گرفته باشد و اکران دهند تا خطایی در پیوند هایتان چهره ندهد. 

نکته : اعتنا کنید دامنه خویش را قطعا 5 ساله تمدید فرمایید اینگونه موتورهای کاوش اهمیت بیشتری به وبسایت شما میدهند .

 

3. سرعت وب سایت 
سرعت تارنما یکی‌از عامل ها اصلی برد یک تارنما میباشد. موتور های کاوش سالیان فعالیت کرده اند که سرعت را به فاکتور های سنجش خویش از وب سایت ها و درجه بندی آن‌ها اضافه نمایند. پس به نفع تارنما شما میباشد که تا حد ممکن قطعه کدهای سنگین و کد های جاوا اسکریپت در سایتتان قرار ندهید چون سرعت وبسایت را به شیوه قابل توجهی کاهش میدهند. همینطور اسکریپت های نامعتبر امنیت تارنما را تهدید می نمایند و سفارش می‌کنیم به هیچ عنوان از آنها به کارگیری نکنید.

 

و نکته دیگر درباره با سرعت وبسایت، تصاویری که وسعت بالا دارا هستند در وبسایت آپلود نکنید. صحت دارد که تصاویر کیفیت عالی به وب سایت جلوه متعدد و ماهر می‌دهند البته لزومی ندارد که وسعت بالایی داشته باشند. کیفیت و رزولوشن تصاویر بایستی متناسب با اکران در سایت باشد خیر مطلوب برای چاپ بنر!! در صورتی‌که سرعت وب سایت برایتان اهمیت داراست، وسعت تصاویرتان کمتر از 100 کیلوبایت باشد. برای این فعالیت میتوانید از اپلیکیشن کاهش وسعت و سئو تصاویر یوتاب به کار گیری فرمایید . برای پیشنهاد این اپلیکیشن میتوانید در پنل خویش از بخش تنظظیمات وبسایت > پیکربندی seo > اپلیکیشن کاهش وسعت مبادرت فرمائید .

 

4. Mobile-Friendly
با اعتنا به اینکه این روز ها اکثری از مراجعه کنندگان با گوشی هایشان از وب سایت ها بازدید می نمایند، تجربه کاربری خوب از بازدید تارنما با گوشی قادر است در ارتقا بازدید شما بسیار اثرگذار باشد. در حالتی‌که تجربه خیر و خوبی برای یوزرها تلفن همراه تولید نکنید، بازدیدکنندگان دیگر تمایلی به مراجعه به تارنما شما نخواهند داشت. 

همت فرمائید خودتان را مکان یوزرها و بازدیدکننده ها بگذارید و سایتتان را با اشکال گوشی ها ببینید. گزینه ها و دسترسی ها را به نحوی طرح ریزی و ساخت‌و‌ساز نمائید که بازدید از تارنما با گوشی برای آنها سهل وآسان باشد.

ریسپانسیو بودن تارنما یکی‌از موردها اساسی در مسئله Mobile-Friendly و تجربه یوزرها موبایلی میباشد که همه قالب های پباده سازی گردیده بوسیله تارنما ساز یوتاب ، ریسپانسیو میباشند و نیازی به هزینه دوباره نیز برای این عمل ندارید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 20:19

چطور PageRank خویش را ارزیابی کنیم؟

- شایسته ترین و سریع ترین شیوه برای محاسبه کردن PageRank افزودن یک پلاگین سئو در مشهد به تولبار (نوار ابزار) مرورگر است.
- به کار گیری از سیستم PageRank گوگل با تیتر Google PageRank Checker
- به کارگیری از ابزار Backlink Hunter به مراد آنالیز تعداد بک پیوند ها و بهبود بخشیدن به آن‌ها
- استعمال از ابزار Link Popularity Checker جهت جستن زمان برای افزودن بک لینک و پیوند برای واژه و کلمه کلیدی خاص و ویژه
- به کارگیری از سیستم Backlink Analysis برای کشف پیوند های خلل دار (Broken Links)
- به کار گیری از ابزار Link Structure برای کشف کردن مجموع وبسایت هایی که به وبسایت شما پیوند داده اند.

 

دیگر فاکتورها برای سکو بندی در کنار PageRank
شما در کنار کار های مرتبط با PageRank بایستی دقت خویش را نسبت به درجه بندی اساسی وب سایت هم جلب نمائید. برای ارتقا و بهبود جايگاه در رنکینگ های موتورهای جستجوی گوناگون، توجه به موارد ذیل اصلی می‌باشد:
- اشتراک گذاری ها و لایک های فیسبوک
- تویئت های توئیتر
- اشتراک گذاری ها و لایک های گوگل پلاس
- مطلوب بودن نشانی دامنه
- تعداد لغت ها در ورقه
- ترافیک و بازدیدهای وبسایت
- سرعت بار گذاری برگه


به محتوای خویش تصویر و استایل های گوناگون اضافه نمائید
همان گونه که بیان کردیم، هر پست ضیافت بایستی متمایز از مطالب وبسایت شما باشد. مخصوصا در صورتی این استراتژی را تحت عنوان تکنیک اساسی پیوند سازی خویش برگزیده اید، مسلما از ماهیت مجزای آن مطمئن گردید.

یکی‌از شایسته ترین راهکارهای ساخت تمایز در میان محتواها، به کار گیری از استایل های متفاوت در تایپ کردن میباشد. وب لاگ ها اکثر اوقات از فونت های مشخصی استعمال کرده و ما تصرفی بر این زمینه نداریم. البته میتوانیم با ساخت‌و‌ساز جمله ها و بلاک های متعدد، هدینگ ها و نقل عهد ها در مدل تایپ کردن خویش تنوع تولید کنیم. این عمل موجب ارتقا خوانایی مقاله گردیده و ادراک آن را برای موتورهای کاوش آسانتر می نماید.

یکی‌از دیگر از رویکرد های بهبود ظواهر متن به کارگیری از تصاویر و پوشه های مدیا در درون متن میباشد. از این فعالیت ابایی نداشته و در انتظار ادمین وبسیات نیز نباشید تا وی برای شما عکسی تعیین نماید. پاره ای وقت نهاده و حتی از چند عکس در خلال متن به کارگیری فرمائید. در صورتیکه محتوای شما ظواهر نیکی داشته باشد حتی ادمین وبسیات نیز شاید بعد ها از شما بخواهد که متن های دیگری را برای تکثیر در مشت وی قرار دهید.

شما می‌توانید یک گام بلندتر برداشته و برای seo بهتر، متن جایگزین به عکس های پست اضافه نمائید. مطمئنا ادمین تارنما بابت این عمل از شما سپاس نیز خواهد کرد، زیرا عمل او‌را آسانتر نموده اید.

در آخر به لینک و پیوند ها میرسیم. در وضعیت معمول ادمین وبسایت ها به شما اذن میدهند که یک یا این که دو لینک و پیوند در بالا و باطن متن قرار دهید و آن‌ها دوست ندارند که شما انکرتکست های بسیار متعددی به عمل برده و به تارنما های گوناگون لینک و پیوند دهید. با این درحال حاضر در شکل پذیرش وی تعدادی لینک و پیوند کیفیت عالی و دارای ربط به وب سایت خویش دهید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 174 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 21:36

چطور PageRank خویش را ارزیابی کنیم؟

- شایسته ترین و سریع ترین شیوه برای محاسبه کردن PageRank افزودن یک پلاگین سئو در مشهد به تولبار (نوار ابزار) مرورگر است.
- به کار گیری از سیستم PageRank گوگل با تیتر Google PageRank Checker
- به کارگیری از ابزار Backlink Hunter به مراد آنالیز تعداد بک پیوند ها و بهبود بخشیدن به آن‌ها
- استعمال از ابزار Link Popularity Checker جهت جستن زمان برای افزودن بک لینک و پیوند برای واژه و کلمه کلیدی خاص و ویژه
- به کارگیری از سیستم Backlink Analysis برای کشف پیوند های خلل دار (Broken Links)
- به کار گیری از ابزار Link Structure برای کشف کردن مجموع وبسایت هایی که به وبسایت شما پیوند داده اند.

 

دیگر فاکتورها برای سکو بندی در کنار PageRank
شما در کنار کار های مرتبط با PageRank بایستی دقت خویش را نسبت به درجه بندی اساسی وب سایت هم جلب نمائید. برای ارتقا و بهبود جايگاه در رنکینگ های موتورهای جستجوی گوناگون، توجه به موارد ذیل اصلی می‌باشد:
- اشتراک گذاری ها و لایک های فیسبوک
- تویئت های توئیتر
- اشتراک گذاری ها و لایک های گوگل پلاس
- مطلوب بودن نشانی دامنه
- تعداد لغت ها در ورقه
- ترافیک و بازدیدهای وبسایت
- سرعت بار گذاری برگه


به محتوای خویش تصویر و استایل های گوناگون اضافه نمائید
همان گونه که بیان کردیم، هر پست ضیافت بایستی متمایز از مطالب وبسایت شما باشد. مخصوصا در صورتی این استراتژی را تحت عنوان تکنیک اساسی پیوند سازی خویش برگزیده اید، مسلما از ماهیت مجزای آن مطمئن گردید.

یکی‌از شایسته ترین راهکارهای ساخت تمایز در میان محتواها، به کار گیری از استایل های متفاوت در تایپ کردن میباشد. وب لاگ ها اکثر اوقات از فونت های مشخصی استعمال کرده و ما تصرفی بر این زمینه نداریم. البته میتوانیم با ساخت‌و‌ساز جمله ها و بلاک های متعدد، هدینگ ها و نقل عهد ها در مدل تایپ کردن خویش تنوع تولید کنیم. این عمل موجب ارتقا خوانایی مقاله گردیده و ادراک آن را برای موتورهای کاوش آسانتر می نماید.

یکی‌از دیگر از رویکرد های بهبود ظواهر متن به کارگیری از تصاویر و پوشه های مدیا در درون متن میباشد. از این فعالیت ابایی نداشته و در انتظار ادمین وبسیات نیز نباشید تا وی برای شما عکسی تعیین نماید. پاره ای وقت نهاده و حتی از چند عکس در خلال متن به کارگیری فرمائید. در صورتیکه محتوای شما ظواهر نیکی داشته باشد حتی ادمین وبسیات نیز شاید بعد ها از شما بخواهد که متن های دیگری را برای تکثیر در مشت وی قرار دهید.

شما می‌توانید یک گام بلندتر برداشته و برای seo بهتر، متن جایگزین به عکس های پست اضافه نمائید. مطمئنا ادمین تارنما بابت این عمل از شما سپاس نیز خواهد کرد، زیرا عمل او‌را آسانتر نموده اید.

در آخر به لینک و پیوند ها میرسیم. در وضعیت معمول ادمین وبسایت ها به شما اذن میدهند که یک یا این که دو لینک و پیوند در بالا و باطن متن قرار دهید و آن‌ها دوست ندارند که شما انکرتکست های بسیار متعددی به عمل برده و به تارنما های گوناگون لینک و پیوند دهید. با این درحال حاضر در شکل پذیرش وی تعدادی لینک و پیوند کیفیت عالی و دارای ربط به وب سایت خویش دهید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 188 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 21:36